Film anmeldelse - Twilight | DK.DSK-Support.COM
Underholdning

Film anmeldelse - Twilight

Film anmeldelse - Twilight

Twilight, både bogen af ​​Stephenie Meyer og filmen af ​​Catherine Hardwicke, har en utrolig følgende. Der er hjemmesider dedikeret til de tegn og Facebook grupper tilbede dem, ligesom 'Fordi jeg læste Twilight har jeg urealistiske forventninger i Men' gruppe.

Twilight er en moderne romance med et twist

Vampire film fra 20'erne afbildet vampyr som zombie-lignende ghouls med behov for blod, men i løbet af mine teenageår dette ændret til at afspejle den mere følsom, tortureret sjæl vampyr, i stedet at fokusere på deres skønhed. Vampyrer kan legemliggøre det bedste i os; dyrkede, forsikrede, godt talt og elegant og samtidig gå blandt os som mordere. De var begge vores drøm og vores mareridt.

Selvom straks venner med en bred vifte af klassekammerater det er Edward Cullen (Robert Pattinson), en af ​​Dr. Cullens adoptivbørn, at Bella henledes på. Hun begynder at forske og med hjælp fra sin ven, Jacob Black, afdækker gamle legender, der fører til hendes opdagelse: den Cullens er vampyrer. Heldigvis - en eller anden grund, der er ikke forklaret i filmen - de brænder ikke til en sprød under sollys men glitre.

load...

Bella og Edward, efter mange stop og starter, og et par næsten-uheld, bliver venner og falde i kærlighed. Deres kærlighed steder Bella i fare fra andre vampyrer - James (Cam Gigandet), Laurent (Edi Gathegi) og Victoria (Rachelle Lefevre) - og hele Cullen klan trækker sammen om at hjælpe Edward beskytte Bella.

Twilight er langsom til at starte, men spændende at se

Filmen er langsom i at starte. Jeg var frustreret. Jeg gumlede min popcorn villig tempoet til at fremskynde. Og så pludselig var jeg fascineret og trukket ind i denne moderne kærlighedshistorie med et twist. Kudos til Catherine Hardwicke, jeg nød nærbilleder, handlingen og edginess af vampires.But den største kompliment skulle gå til Kristen Stewart. Pigen er et vidunder og kommandoer en skærmen tilstedeværelse, der modsiger hendes 18 år. Så utroligt, jeg faktisk tjekket tre gange, og ja - hun er 18!

Komplimenter skal også gå til Jackson Rathbone, der på trods af at have kun én linje i hele filmen, viste sig at være utroligt overalt.

Advarsel: denne film er en teenager kærlighedshistorie og er fyldt med angst-type blikke. Jeg stadig virkelig nød det. Tegnene er vidunderlig, beliggenheden betagende og mens filmen ikke helt ryste din verden, betyder det efterlader dig lidt fuzzy indeni. Absolut tage din lillesøster og hendes venner, du vil være cool for evigt!

load...

load...