Film anmeldelse: Hendes scoringer nær perfekt 9 | DK.DSK-Support.COM
Underholdning

Film anmeldelse: Hendes scoringer nær perfekt 9

Uden sociale medier, messaging-tjenester, internet og hurtige vej til vores liste over kontakter, vi føler sig usikre og ude af trit. Disse mobile enheder er blevet mere end vores personlige assistenter, er de blevet en integreret del af vores liv, ledsager os, som om kirurgisk fastgjort.

Hendes tager begrebet en digital personlig assistent til det næste niveau

Den naturlige sprog-interface Siri, som betyder "smuk kvinde, der fører dig til sejr", giver os en chance for at interagere med en intelligent anvendelse personlighed. Spike Jonze er en out-of-the-box forfatter-instruktør, der tager denne digitale-menneskelige forhold et skridt videre, ved at tillade en OS evnen til at interagere med en bruger på et langt mere personligt plan baseret på en række præferencer.

Writer udvikler forholdet til digital grænseflade

Jonze kaster en ensom forfatter i mix som han udvikler et utraditionelt forhold til OS1 interface. Den twist af science fiction giver ham en buffer til at gøre en overraskende kommentar til samfundet fra en afstand for at undgå fremmedgørende sit publikum. At formidle kompleksiteten af ​​den karakter og situationen, han lagde sin tillid til den talentfulde og konsekvent, Joaquin Phoenix, der hovedsageligt bærer filmen.

load...

Phoenix er en one-man-show

Levere en nuanceret præstation, der bygger på en off-screen stemme, bragt til live af Scarlett Johansson.

Portrættet af Theodore Twombly er smukt realiseret, sæt mod en velkendt alligevel futuristisk verden, hvor enheder reagerer på stemmegenkendelse kommandoer og operativsystemer er viral - synkronisering mellem din stationære skærm til din mobiltelefon øresneglen. Dette gør det muligt Twombly operativsystem, opkaldt Samantha, at bogstaveligt talt blive en stemme i hans hoved ledsager ham hvor som helst og overalt.

Mens Hendes handler om Theodore og Samanthas forhold, er det støbt forstærket af en solid kontrasterende præstation fra Amy Adams som en gammel ven og Rooney Mara som Theodore fraseparerede snart-til-være ex-kone. Adams gør en stor karakter kontrapunkt og Mara hjælper etablere Theodore romantiske historie, samtidig med at gode eksempler på virkelige verden kvinder i Theodore liv.

load...

Hendes autentiske, legende og kreative perspektiv er alle takket være sindet af Spike Jonze

Han bringer os en skive-of-life fra fremtiden, præsentere en meget mulig bane og undersøge det indefra og ud. Det er en vidunderlig, tankevækkende og smart film, der forbinder med os i alle disconnectedness og skrøbelighed af livet, at undersøge, hvad det vil sige at være menneske og tjener op en original film oplevelse, drevet hjem ved en typisk stærk præstation fra Phoenix.

Den nederste linje: Intim

Rotten Tomatoes Bedømmelse:

load...