Film Anmeldelse. Amerikansk trængsel: Større end liv excentriske tegn | DK.DSK-Support.COM
Underholdning

Film Anmeldelse. Amerikansk trængsel: Større end liv excentriske tegn

Nå, har den kritikerroste instruktør formået at få Oscar-nominerede præstationer ud af hans støbt i sine sidste tre film. Det er ikke underligt, han udvikle en loyal følgende af publikum og skuespillere.

American Hustle har en lejr Anchorman fornemmelse

Dette kunne tilskrives det sker i samme æra, hvor hår og mode var højt og stolt. Uanset hvad, der er bestemte ligheder, fra de større-end-livet og excentriske karakterer til deres over-the-top kjole fornuft og hår besættelse. Det ligner en pantomime, men spiller ud som en sprudlende endnu dødsens alvorlig kriminalitet drama.

Denne mærkelige spænding holder det stramt, drapering sig på farverige figurer og charmerende forestillinger fra en stjernespækket rolleliste.

David O. Russell arbejdede med Christian Bale og Amy Adams i The Fighter

Christian Bale er en af ​​de mest dedikerede skuespillere derude, at miste en ekstraordinær mængde vægt for sin rolle i The Machinist, blot for at tippe skalaen den anden vej for American Hustle. Filmen åbner på hans tarm og han besidder det med stolthed, hvilket gør du spekulerer på, om han har været at få sine stikord fra Austin Powers om hvordan man kan være katteurt til kvinder? Han spiller en tillid mand, der forklarer halvdelen af ​​historien, ved hjælp af hans snuhed til at lokke dem, der ønsker at gøre nemme penge.

load...

Christian Bale, Amy Adams, Jennifer Lawrence

Bale præstation er stærk - spiller en kompleks, slagfærdig særling med en oprigtig smag, for det meste uigenkendelige takket være glassene.

Han deler skærmen med sin medarbejder, af Amy Adams og hans ophold-at-home kone, Jennifer Lawrence spillet. Adams er en tætsiddende forførerske, kaste hendes naturlige goodie-to-sko standard for noget mere farligt. Lawrence fremmaner en lummer og strålende tur, indsamle de fleste af de store grin og mindeværdige scener takket være et kanonslag af en præstation.

Bradley Cooper er en absolut wildcard

Bradley Cooper er en absolut wild card som friløb CIA-agent, hvis springbræt personlighed, skørtejæger og stigen-klatring er lige, hvad han gør godt. Det er en energisk rolle, en, der holder os hepper på de onde, men morede af hans narrestreger. Den ubesungne helten i American Hustle er Jeremy Renner, der spiller en af ​​de eneste jordede tegn, bare så vi ikke tror, ​​at alle er vanvittigt. Han er overskygget af de store opførelser af hans co-stjerner, men leverer en solid præstation, der berettiget mere skærm tid.

load...

American Hustle er ikke en film alle vil nyde

Det handler om den fungerende kaliber, de aparte kostumer, over-the-top livsstil, uregerlige personligheder og udskejelser den amerikanske drøm. Du vil drages til navnet stemmer, som har nogle af de bedste aktører i erhvervslivet, vil du blive underholdt af den campy tone og David O. Russells komiske flair. Han sagde: "det handler om de tegn", godt denne ene er faktisk alt om forestillingerne.

Den nederste linje: Underholdende

load...