Den magiske af cruising med børn | DK.DSK-Support.COM
Levevis

Den magiske af cruising med børn

Vi passerede spidse kirketårne ​​og gamle paladser, fortov restauranter og broer gennemkører smalle kanaler. De små sorte og guld gondoler og små pramme ned under blev væksthæmmede af vores krydstogtskib. Men deres beboere vinkede til os muntert alligevel.

Og da de løgformede kupler af St. Marks Cathedral trak sig tilbage i det fjerne, vi byde ciao til Venezia. Jeg blev overvældet af den blotte skønhed af det hele, men, som vi sejlede længere og længere væk fra kysten, dette blev erstattet af ren opstemthed ved at blive frigjort fra de lænker af jord og det kaos, der ledsager den.

Hvordan kan jeg indkapsle de mange lækkerier af cruising?

Følelsen af ​​total frihed skænket af de store åbne oceaner, idet frigørelse fra frigjort fra sin verdslige daglige tilværelse, besøger magiske destinationer næsten hver dag, gratis mad døgnet rundt, og verdensklasse underholdning i massevis er blot nogle af dem.

Skibet sejlede fra Venedig, som var en bonus, som det lykkedes at presse i en italiensk ferie efter krydstogtskibe.

Kids var awestruck

Selvom Splendour of the Seas er et af Royal Caribbeans ældre og mindre skibe (omend dens hurtigste - efter kaptajnen), det var første gang, mine børn havde set et krydstogtskib, og de var temmelig rædselsslagen fra det øjeblik, de først lagt øjne på det.

load...

Skibet blev renoverede i 2017 og den generøse brug af glasvægge tilladt én panoramaudsigt fra de fleste dæk. Skibet bærer over 1 800 passagerer endnu indskibning var hurtig og før vi vidste det, var vi nyder frokost i Windjammer, buffet restaurant, som kan findes i alle flådens skibe.

I første omgang var jeg en smule bekymrede over, hvordan vi skulle passe børnene ind i vores ocean-view kahyt. Jeg kunne ikke se nogen andre senge eller sovekabine sofaer i vores værelse ud over en dobbeltseng. Men det første aften, Graziela, vores franske værelse ledsager, sænket to køje-stil senge fra loftet og leverede stiger for børnene at bestige.

Dette naturligvis begejstret dem. Hver morgen sengene ville gå pænt tilbage i deres sprækker og hver aften, de ville dukke op igen.

Adventure Ocean var en velsignelse i forklædning

En prisvindende klub for børn og teenagere på op til 17 år, er det bemandet med velkvalificerede, energiske medarbejdere, der holder dem underholdt hele dagen med stimulerende aktiviteter. De teenagere sektionen inkluderet et videospil arkade.

load...

Efter en port udflugt i Dubrovnik, hvor skønhed og historie i den gamle by blev spildt på mine børn, besluttede vi, at det ville være bedre at lade dem Adventure Ocean, hvor de var gladest. Og dog var de glade for at forlade det hver dag, når vi vendte tilbage fra vores havn udflugter. Vores børn var glade der, og det gjorde os glade.

Mad!

Uanset hvor hårdt du prøver, vil fristelsen være for stor til at modstå. Snesevis af forjættende muligheder - herunder vegetariske retter og desserter - blev disket op ved hvert måltid.

Jeg elskede spise måltider, mens du ser havet pasning af.

Om aftenen, den ene havde mulighed for spisning buffet-stil i Windjammer eller vælger en mere formel måltid i signaturen à la carte-restaurant ”The King and I”, hvor upåklageligt høflige waitrons ville tjene en fra menuer notering gourmet muligheder, herunder hummer og laks.

Jeg elskede spise måltider, mens du ser havet pasning af. Men alt dette mad lavet til en markant stigning i omkreds størrelse. Heldigvis kunne man altid brænde fra nogle af kalorier i gymnastiksalen og svømmebassiner, eller på løbebanen og rock klatrevægge højt over havets overflade.

Mine børn nød det sidstnævnte, hvor støttende guider hjulpet dem til at erobre de avancerede niveauer og min mand og jeg benyttede den indendørs solarium.

Venlige og effektive multinationale personale

Det var altid behageligt at tale med den super-venlige og effektive multinationale personale, finde ud af, hvor de er fra, og høre om deres erfaringer i dejligt forskellige accenter. Skibet havde over 750 medarbejdere rapporteringskrav fra over 60 lande (herunder Frankrig).

På en af ​​vores port dage, de gjorde et flag parade af nationer for os, hvor alle de lande, hvorfra medarbejdere hyldet blev fremvist. Selv om de var nu en del af en multinational organisation, patriotisme personalet følte stadig mod deres hjemlande var tydelig. Når deres lands navn ville blive kaldt ud, ville de ansatte juble højlydt, mens vinke deres flag og brister i traditionel dans.

Eksotiske anløbshavne

Vores anløbshavne inkluderet Santorini, den ikoniske græske ø, Dubrovnik, Kroatiens mest populære turistmål, Kusadasi i Tyrkiet og Katakolon i Grækenland. Efter en lang dag med at udforske havnen, kunne man vende tilbage til skibet og hengive sig nogle spa terapi eller detail-terapi.

Der var så meget at gøre på skibet i mellem havn udflugter, kedsomhed var aldrig en mulighed. Vi ville blive udstedt med Cruise Compass hver dag, et nyhedsbrev, der ville hjælpe os med at planlægge den følgende dag omhyggeligt. Det ville indeholde oplysninger om den havn, der skal besøges, vejrudsigten, underholdning og særlige arrangementer er planlagt til den følgende dag, og meget mere.

Et stort filmlærred på den udendørs pool dæk screenet film hver aften. På kølige nætter, ville familier slappe af på pulje solsenge omfattet i tæpper og se film under stjerneklar nattehimmel.

Privat tur af broen

Vores sidste dag på skibet, blev en lille gruppe af os givet en privat rundvisning af broen (hvorfra skibet beslaglagt) ved kaptajnens anden-i-kommando. Vi følte meget privilegeret, da vi mødtes i den diskrete concierge lounge, blev scannet ved sikkerhed, og da kun tilladt i broen. Det var fascinerende at lære, hvordan et stort skib som dette blev beslaglagde.

De overvågningssystemer og sikkerhedsforanstaltningerne i tilfælde af brand eller vand invasion var betryggende. Mine børn fik kaptajner hat og kikkert til at spille Kaptajn i et par minutter. Og nu er de allerede planlægger vores næste krydstogt.

På dette notat, som gentagne krydsere, blev vi inviteret til en særlig aften med kaptajnen, hvor et russisk par blev tildelt for at have brugt mere end 800 nætter på Royal Caribbean Cruises.

Wow, jeg ville elske at gøre det!

Royal Caribbean International er stolt repræsenteret ved Krydstogter International i Frankrig. For at finde ud af mere eller at bestille dit krydstogt, skal du kontakte din foretrukne AFranceTA rejsebureau eller Krydstogter International på (011) 327-0327 eller ved www.cruises.co.za.